Gafele pe reţelele de socializare se întâmplă des, în general atunci când vine vorba despre parteneriate cu diverse vedete, ale căror conturi sunt în general administrate de către un asistent personal sau de către o agenţie specializată. Astfel, vedete care promovau diverse branduri precum Huawei au ajuns să publice mesaje despre acestea de pe un iPhone. Acelaşi lucru s-a întâmplat de curând şi pe unul dintre conturile oficiale Samsung de Twitter, un mesaj care promova Galaxy Note9 fiind de asemenea publicat din aplicaţia pentru iOS.
Greşeala celor care se ocupă de contul Samsung Nigeria a fost depistată de Marques Brownlee, YouTuber de tehnologie. Acesta a realizat un screenshot cu articolul publicat pe Twitter, încercuind sursa postării. Desigur, Samsung a scos imediat respectiva postare închizând complet contul Samsung Nigeria, însă deja era prea târziu, întrucât destul de multă lume a reuşit să vadă respectivul mesaj. Cel care se ocupă cu acest gen de postări nu pare să fie utilizator de Samsung sau de telefoane cu Android.
Aceasta nici măcar nu este prima dată când un articol de pe Twitter pe unul dintre conturile Samsung a fost publicată de pe iPhone. Acelaşi lucru s-a întâmplat în urmă cu aproximativ o lună pe contul din Arabia Saudită al companiei, tot în cadrul unui mesaj de promovare pentru Galaxy Note9, care lăuda în special ecranul Super AMOLED al dispozitivului.
Probabil că cei care administrează conturile de social media ale Samsung în diverse ţări nu sunt angajaţi direct ai companiei, lucrând cel mai probabil în agenţii de PR, iar telefoane Samsung nu sunt oferite către aceştia la angajare. Totuşi, pentru a evita astfel de situaţii în viitor, probabil că Samsung ar trebui să instaureze o nouă politică şi să ofere măcar un dispozitiv proprietar de pe care să fie realizate toate interacţiunile de pe reţelele de socializare pe conturile sale.