Deşi a lansat multe telefoane bune de-a lungul timpului, HTC
este încă un brand apreciat doar de adevăraţii pasionaţi ai
telefoanelor mobile. Până acum HTC nu a reuşit să se facă văzut de
către toată lumea ca un producător important. Nu a reuşit să
acapareze atenţia utilizatorilor obişnuiţi.
Acesta este şi motivul din spatele celei mai noi campanii a
producătorului taiwanez: HTC You. Mai jos pot fi
văzute două dintre reclamele care fac parte din această campanie.
Şi, după mine, sunt unele dintre cele mai reuşite reclame de
branding realizate de un producător de telefoane mobile.
Ceea ce îi lipseşte la ora acesta lui HTC este segmentul de
telefoane ieftine, cele cu care Nokia şi alţi producători
realizează cea mai mare parte a numărului de vânzări. HTC
are doar telefoane de top, telefoane scumpe. Şi cel mai
ieftin HTC are un preţ prohibitiv pentru mulţi oameni. Lucrurile nu
se vor schimba nici în viitorul apropiat.
Atâta vreme cât ai doar telefoane inteligente, nu ai cum să
intri şi pe segmentul terminalelor ieftine. Dar poate cei de la HTC
nici nu urmăresc acest lucru. Oricum, campania HTC You pare să
urmărească creşterea popularităţii producătorului taiwanez.