Compania LogMeIn este specializată în servicii de asistenţă de la distanţă, prin intermediul unei conexiuni la Internet. Pe un dispozitiv se instalează o aplicaţie care oferă celor de la LogMeIn acces la toate funcţiile dispozitivului. HTC tocmai a anunţat un parteneriat cu acestă companie, în urma căruia va oferi clienţilor săi asistenţă de la distanţă pentru noua gamă de telefoane One. Acestea vor veni cu o aplicaţie preinstalată pentru a putea fi accesate de la distanţă.
Nu vă speriaţi! Cei de la LogMeIn nu vor prelua controlul terminalului vostru dacă nu le daţi voie. Acea aplicaţie nu poate fi activată decât de utilizator, iar depanarea de la distanţă implică şi un apel către un call center LogMeIn. Ce fel de probleme pot fi rezolvate în felul acesta? HTC vorbeşte despre cazurile în care o aplicaţie instalată nu se comportă cum trebuie sau nu poate fi dezinstalată, de cazul în care telefonul nu răspunde la anumite comenzi sau când utilizatorul nu poate activa o funcţie a telefonului.
Smartphone-urile HTC One X, One S şi One V nu vor putea primi aplicaţia LogMeIn dacă operatorul de telefonie mobilă nu acceptă asta, o limitare sintetică din perspectiva noastră. Nu ştim dacă terminalele vândute de HTC în ţara noastră vor fi oferite cu suport pentru depanare de la distanţă.