Huawei pregătește lansarea a nu mai puțin de trei modele de telefoane pliabile, debutând inclusiv și un model cu preț entry-level.
Încercând să rămână pe linia de plutire chiar și cu piedicile ridicate de SUA prin aplicarea de interdicții comerciale, Huawei țintește să devină primul producător smartphone care lansează un telefon pliabil cu preț entry-level, sau măcar la un nivel cât de cât accesibil consumatorilor de rând.
Potrivit informațiilor neconfirmate oficial, sunt pregătite nu mai puțin de trei modele pliabile, printre care și un succesor pentru modelul de ultra-lux Huawei Mate X2, în prezent disponibil doar în China pentru echivalentul a 2771 dolari.
Celelalte două modele, mai accesibile, ar putea fi intenționate pentru lansare internațională, Huawei dorind să reaprindă interesul consumatorilor din piețele vestice cu produse din gama value, acoperind o nișă de piață până acum neatinsă de competiție.
Dezavantajul, ca și până acum, va fi absența pachetului Google Services din versiunea de Android. Vestea bună este că alternativa AppGallery devine tot mai atractivă, după ce Huawei a reușit să livreze printr-o terță companie o soluție care asistă dezvoltatorii de aplicații Android în procesul de migrare a aplicațiilor publicate inițial pe Google Play Store.
Pe lista noutăților intră și următoarea serie flagship P50, pregătită inițial pentru lansare în luna martie, amânată pentru luna aprilie și, mai departe, pentru luna mai. Aparent, nu readucerea pachetului Google Services este motivul întârzierilor, Huawei având de fapt probleme și mai serioase, cu procurarea de componente esențiale și fabricarea efectivă a dispozitivelor. Dacă luăm ca reper aceste întârzieri, este foarte posibil ca și promisiunile pe segmentul telefoane pliabile să fie la fel de fanteziste, ambițiile Huawei lovindu-se tot mai mult de realitatea deloc favorabilă campaniilor de forță împotriva competiției.