Aşteptat într-o piaţă pe deplin maturizată, dominată de produse smartphone puternice şi cu un ciclu de viaţă din ce în ce mai lung, iPhone 8 are şanse mici să bată recordurile de vânzări stabilite cu seria iPhone 6 şi iPhone 6 Plus.
Cu un preţ de pornire record, estimat la peste 1000 dolari, este greu de crezut că iPhone 8 va avea parte de o cerere foarte mare, estimată de analiştii Deuche Bank la mai puţin de 230 milioane unităţi în cursul primului an fiscal, sub recordul de 231 milioane unităţi stabilit de iPhone 6.
Contracarând plafonarea vânzărilor prin creşteri de preţuri, Apple a reuşit să rotunjească veniturile obţinute cu seria iPhone 7 fără să fie nevoie de vânzări record. Rămâne de văzut în ce măsură va reuşi aceeaşi reţetă aplicată seriei iPhone 8, în contextul unei pieţe smartphone cu tot mai puţin loc de expansiune.
Potrivit ultimelor zvonuri, iPhone 8 va încerca să convingă cu un nou ecran edge-to-edge şi tehnologii AR (realitate augmentată), un senzor Touch ID mutat la partea din spate sau integrat cu butonul Power, respectiv funcţie de încărcare wireless. Însă niciuna dintre aceste trăsături nu reprezintă elemente de noutate absolută, majoritatea apărând într-o formă sau alta şi în produsele competiţiei.