Încă de la debutul iQOO, brandul secundar de la Vivo, compania chineză s-a lăudat în special cu rezistența acestor telefoane. Au apărut mai multe clipuri de promovare care arătau telefoanele iQOO în diverse cazuri de utilizare neobișnuite sau în teste de rezistență extreme. Cea mai nouă astfel de campanie a fost lansată pentru a promova noul iQOO 3 5G, proaspăt lansat, iar rezultatele sunt cel puțin interesante. Vivo a folosit două telefoane pe post de plăcuțe de frână pentru o mașină BMW pe circuit, iar ambele au supraviețuit.
Pentru acest test, Vivo a ales o mașină BMW 530Li pe care a folosit-o pentru o tură de circuit. Au fost desfăcute frânele mașinii, iar plăcuțele de frână au fost înlocuite fiecare cu câte unul dintre telefoanele iQOO 3 5G. Acestea par să fi supraviețuit nu numai căldurii ridicate, care apare în proximitatea motorului în funcțiune al mașinii, cât și frânării, practic sticla de pe ecran și de pe carcasă făcând contact cu discul de frână pentru a opri mașina.
Desigur, testul a fost realizat în anumiți parametri. Mașina nu a fost rulată la viteză de circuit, ci la o viteză mai „normală”: 50 km/h, viteza maximă legală în multe țări din lume în interiorul localităților. La finalul acestui test, telefoanele au ieșit puțin „șifonate”, cum era de așteptat, însă totuși funcționale. Pot fi observate zgârieturi pe suprafața ecranului, în punctul de contact cu discul de frână, cât și bucăți lipsă de pe carcasa de sticlă de pe spate. Ambele dispozitive însă aveau ecranele intacte și încă afișau interfața.
La fel ca și în cazul testelor de rezistență de la JerryRigEverything, acest test nu va demonstra rezistență crescută în cazuri de utilizare obișnuită, însă cu siguranță va inspira mai multă încredere pentru clienți în cazul unui accident. De altfel, compania poate acum să se laude cum două telefoane de 200 de grame au oprit o mașină sport de două tone.