Compania chineză LeEco a intrat în mod oficial pe piaţa din Statele Unite, aducând pentru prima dată în mod oficial smartphone-urile Le Pro şi Le S3 în vest. Desigur, după cum era de aşteptat, preţurile acestora sunt puţin mai mari decât în China, însă mai mici decât ar fi după plata unui transport, TVA şi alte taxe vamale. Din păcate, LeEco nu vine încă în Uniunea Europeană, deci utilizatorii români vor fi nevoiţi în continuare să importe aceste smartphone-uri.
Modelul de top, LeEco Le Pro 3 s-a lansat luna trecută în China la preţuri extraordinare, de sub 300 de dolari pentru modelul de bază. În Statele Unite ale Americii, doar acest model este comercializat, însă acesta oferă destule avantaje faţă de concurenţă pentru a fi atrăgător. Vorbim despre un smartphone echipat cu chipset Snapdragon 821 de la Qualcomm, 4 GB memorie RAM, 64 GB spaţiu de stocare şi un display de 5,5” cu display Full HD. Camera foto de 16 megapixlei beneficiază de focalizare prin detecţie de faţă şi filmare 4K, în timp ce camera frontală este echipată cu un senzor de 8 megapixeli. Cu o configuraţie similară cu cea a unor modele flagship de la alţi producători şi un acumulator generos (4070 mAh), LeEco cere pe modelul Le Pro 3 doar 399 de dolari americani.
Cei care au un buget mai redus dar vor în continuare un smartphone performant vor putea opta pentru varianta Le S3, un mid-range premium foarte atrăgător. Acesta bine cu acelaşi display de 5,5” şi rezoluţie Full HD, însă este împins de un chipset Snapdragon 652, 3 GB memorie RAM şi 32 GB spaţiu de stocare. Camerele foto oferă rezoluţii similare, de 16, respectiv 8 megapixeli, însă nu sunt la fel de performante. Cea principală nu beneficiază de focalizare prin detecţie de fază, iar cea frontală vine cu un senzor mai mic. Fiind un telefon mid-range, LeEco a integrat în Le S3 un acumulator de 3000 mAh. Acest model va fi lansat în magazinele din America la preţul de 249 de dolari.
Cu două modele foarte atrăgătoare şi un ecosistem multimedia robust, care funcţionează atât pe smartphone-uri, cât şi pe televizoarele companiei, care de asemenea debutează în SUA, LeEco pare să pornească o ofensivă de proporţii pentru multe companii care activează în principal în vest.