După două lansări de succes ale seriilor G şi Z sub brandul Moto, Lenovo încearcă să dea o a treia lovitură cu Moto M, un mid-range premium care pare să sară puţin mai departe decât restul modelelor. În timp ce seriile lansate în primăvara şi vara acestui an au păstrat vechea direcţie „Motorola”, fiind simple versiuni mai noi ale modelelor din anii trecuţi, Moto M adoptă un nou design şi vine echipat cu hardware puternic, care va fi vândut probabil la un preţ atractiv.
Moto M a fost depistat în trecut în diverse teste de performanţă, iar acum avem la îndemână şi primele imagini cu dispozitivul. Se pare că Lenovo a ales să folosească un design unibody din metal, ceva necaracteristic pentru dispozitivele Moto de până acum, în timp ce senzorul de amprentă care a fost poziţionat pe modelele G4 şi Moto Z sub display, a fost mutat pe partea din spate, sub camera foto.
Informaţiile disponibile până acum vorbesc despre un smartphone cu display de 5,5” şi panou Full HD, un chipset MediaTek de medie, 4 GB memorie RAM şi 32 GB spaţiu de stocare. În general, Lenovo preferă să lanseze dispozitive Moto pentru piaţa din vest, păstrându-şi smartphone-urile sub brand propriu pentru piaţa asiatică. Imaginile disponibile cu Moto M sugerează însă că acesta va ajunge pe piaţa din China, unde probabil că va şi debuta.
Având în vedere hardware-ul şi tipul construcţiei, Moto M va fi poziţionat pe segmentul mid-range premium, iar în China ar putea fi listat în oferta magazinelor de specialitate la un preţ foarte atrăgător, avantajul faţă de alte smartphone-uri chinezeştii fiind brandul companiei americane. Zvonurile spun că lansarea lui Moto M alături de un model Moto M Plus este programată pentru luna decembrie a acestui an.