Lenovo a luat decizia să folosească brandul „Moto” pentru toate viitoarele modele de smartphone-uri lansate de companie. Decizia contrazice zvonurile apărute după achiziţia din 2014 a companiei americane. Se credea că gigantul chinez va renunţa la brandul „Motorola”.
Noua strategie are şanse mari să dea roade. Recent, Motorola a tras „lozul” câştigător cu gama Moto Z.
Potrivit Lenovo, au fost vândute mai mult de 1 milion de smartphone-uri din această serie de la introducerea acestora pe piaţă în luna septembrie a acestui an. Cifra nu este mare dacă o comparăm cu vânzările înregistrate de gama iPhone sau de seria Galaxy S de la Samsung, însă pentru un jucător de mărimea Motorola aceasta este o performanţă notabilă.
Sunt şi voci care critică decizia Lenovo. De exemplu, site-ul Android Police a scris că folosirea brandului „Moto” pe toate smartphone-uri produse de Lenovo va duce la diluarea mărcii.
Lenovo se străduieşte să readucă Motorola pe profit după ce a cumpărat-o de la Google în 2014 pentru 2,91 miliarde de dolari.