Deşi este un mare producător de ecrane, LG nu va intra în cursa pentru lansarea unui smartphone pliabil alături de Samsung, Huawei, Xiaomi şi alţi jucători din industrie, preferând în primă fază să urmărească de pe margine mersul pieţei. Totuşi, compania nu rămâne complet pe dinafară, direcţionând aportul de inovaţie către nişa emergentă şi foarte promiţătoare a televizoarelor cu ecran „rulabil”.
Apeşi pe un buton şi ecranul se ridică dintr-o fantă prevăzută pe masa din camera de zi, ajungând în câteva secunde se umple câmpul vizual cu imagini în culori vibrante. Apeşi încă o dată acelaşi buton şi ecranul dispare de parcă nici n-ar fi existat. Genul de televizor supradimensionat, care eclipsează toate elementele de decor din camera unde este amplasat, nu va mai fi pentru mult timp considerat un obiect de lux, noul trend mergând în direcţia unui design minimalist cât mai puţin vizibil.
Demonstrat deja în luna ianuarie, televizorul LG cu ecran „rulabil” pare că se îndreaptă în direcţia producţiei de masă, tehnologia ecranelor OLED fiind acum suficient de matură pentru a depăşi stadiul de prototip.
În ce priveşte segmentul telefoanelor pliabile, surse apropiate companiei dezvăluie că LG estimează o cerere suficientă pentru un lot iniţial de aproximativ 1 milion dispozitive, poate şi mai mult dacă în ecuaţie este inclusă şi tehnologia 5G. Însă compania a ales să nu intre deocamdată în cursa pentru produse smartphone cu design şi preţ exclusivist, preferând în schimb să concentreze eforturile pe recâştigarea cotei de piaţă pierdută cu lansările anterioare mai puţin reuşite. Asta înseamnă că următorul flaghip, deşi păstrează formatul convenţional cu ecran rigid, va avea un design mai îndrăzneţ şi dotări cel puţin la nivelul competiţiei. Vorbim despre noul flagship 5G LG V50 ThinQ şi modelul 4G, LG G8 ThinQ
În eventualitatea unei reuşite la nivelul aşteptărilor, lansarea unui smartphone pliabil ar putea fi o continuare firească, susţinută de succesul primului model.