După ce a încercat să profite de iminenta lansare a terminalului Samsung Galaxy S IV prin plasarea în Times Square a unui banner publicitar pentru Optimus G, care este în acelaşi timp o gluma bună dar şi un exemplu de guerilla marketing, LG continuă cu anunţarea unor facilităţi software noi pentru proaspăt lansatul Optimus G Pro.
Prima dintre aceste opţiuni software este interesantă, Dual Recording permiţând filmarea cu ambele camere, principală şi frontală, în acelaşi timp şi suprapunerea semnalelor acestora lor într-un flux Picture in Picture. Astfel, cei interesaţi să pună un plus de culoare în filmele urcate pe YouTube vor putea filma subiectul dorit şi vor putea apărea în calitate de prezentatori nu doar cu vocea, ci şi cu chipul.
Dacă Dual Recording este o opţiune originală, Smart Video este o replică fidelă a funcţiei Eye Pause, care va face parte din pachetul software pentru Galaxy S IV. Ambele vor avea aceeaşi funcţie simplă dar utilă, acestea urmând să detecteze ochii utilizatorului şi să întrerupă în mod automat redarea fişierelor video atunci când atenţia acestuia nu mai este orientată către ecran.
Ambele facilităţi software, împreună cu posibilitatea utilizării terminalului ca telecomandă pentru televizoarele LG, posibilitatea de particularizare a LED-ului din butonul Home sau posibilitatea de oprire şi repornire a înregistrării video fără împărţirea în fişiere multiple vor face parte dintr-un Value Pack care va fi lansat în cursul lunii aprilie.
Samsung a avut o serie de campanii de marketing agresive orientate împotriva rivalului Apple, şi se pare că acum este nevoită să vadă cum este de partea cealaltă a tirului de şicane.