Preţuri aproape duble pe site-urile de licitaţii şi stocuri rarefiate în magazinele oficiale. Disponibilitatea celui mai costisitor model iPhone lansat vreodată de Apple pune probleme încă din prima zi de precomenzi, termenul de livrare fixat pentru data 3 noiembrie părând tot mai nerealist.
Dezvăluit în acelaşi timp cu modelul iPhone 8, iPhone X a fost prezentat drept noul smartphone premium al companiei, echipat cu cele mai noi tehnologii, finisaje şi un design superior. Având în vedere costul său piperat, Apple anticipa un interes moderat din partea fanilor, iar grosul vânzărilor să fie realizat tot de modelul iPhone 8. Greşit. Lipsa de inovaţie la partea de design şi tentaţia unui model iPhone cu dotări superioare au făcut din iPhone 8 un produs mai puţin dezirabil, o bună parte dintre cumpărători alegând fie să aştepte lansarea modelului iPhone X, sau să cumpere un exemplar iPhone 7 la preţ proaspăt redus.
Cu producţia iPhone 8 redusă drastic în fabricile din China, Apple concentrează acum eforturile asupra modelului iPhone X. Însă potrivit informaţiilor circulate din rândul partenerilor asiatici, producţia iPhone X este în continuare limitată din cauza problemelor întâlnite pe lanţul de aprovizionare. Sursa problemelor ar fi ecranul OLED şi senzorul TrueDepth responsabil cu implementarea funcţiei de recunoaştere facială, care nu întrunesc cerinţele stricte de calitate impuse de Apple, generând un număr ridicat de rebuturi tehnologice.
Disponibil în variantă Silver sau Space Gray, iPhone X este listat în magazinele europene la un preţ recomandat de 1149 euro. Neoficial, costul pe site-urile de licitaţii este aproape dublu, dar cu promisiunea unei livrări imediate. În schimb, precomenzile plasate pe site-ul Apple primesc deja termene de livrare estimate la 4-5 saptămâni, fapt ce confirmă epuizarea stocurilor pregătite pentru lansare.