Chiar dacă nu este oferită complet gratuit, opţiunea pentru înlocuire la cerere a ecranului telefoanelor Galaxy Fold oferă un plus de siguranţă cumpărătorilor care aleg să plătească aproximativ 2000 de dolari pentru un telefon cu ecran pliabil.
Având în vedere startul ratat avut de Samsung cu lansare Galaxy Fold, garanţia înlocuirii ecranului la un cost uşor de suportat ar putea fi exact argumentul de care aveau nevoie potenţialii cumpărători, rămaşi în aşteptare după ce telefonul mult râvnit a dispărut subit din ofertele magazinelor.
Promis iniţial pentru luna aprilie, Galaxy Fold a fost retras intempestiv de la vânzare după ce exemplarele oferite drept cadou participanţilor la evenimentul de lansare au scos la iveală probleme grave de fiabilitate, încă din primele zile de utilizare.
Acuzat că ar fi grăbit lansarea Galaxy Fold fără ca dispozitivul cu un design netestat în afara mediului de laborator să experimenteze condiţii de utilizare reală, Samsung ia acum toate măsurile necesare pentru evitarea de noi probleme. Trecut la o nouă revizie hardware, Galaxy Fold urmează să fie livrat cu un pachet personalizat de asistenţă tehnică, gândit în anticiparea celor mai temute probleme.
Astfel, cumpărătorii care aleg să achiziţioneze un exemplar Galaxy Fold din noua revizie au garanţia înlocuirii ecranului OLED pentru doar 193 dolari, mult sub costul real al componentei vizate. Spre comparaţie, posesorii de telefoane Galaxy Note şi Galaxy S care solicită înlocuirea ecranului defectat în condiţii neacoperite de garanţie plătesc între 200 şi 250 de dolari pentru aceeaşi operaţiune.
Pachetul include şi suport tehnic asigurat cu personal special instruit, la care utilizatorii Galaxy Fold pot apela pentru soluţionarea eventualelor probleme.