Spre diferenţă de alte companii care încearcă să fie cât mai secretoase înainte de lansarea unui nou produs, OnePlus încearcă să facă tot posibilul pentru a se lăuda cu funcţiile următorului său telefon de top, modelul OnePlus 7 Pro. Deja telefonul se află în mâinile câtorva publicaţii, iar acestea au dezvăluit câteva detalii importante despre acesta. De asemenea, OnePlus a publicat o reclamă într-un ziar, care listează principalele sale funcţii.
Primii care au oferit impresii despre OnePlus 7 Pro au fost DisplayMate, entitate care se ocupă cu testarea ecranelor şi Wired, care pare să fi avut telefonul pentru a realiza câteva fotografii. DisplayMate nu a publicat încă review-ul complet al panoului AMOLED care va fi integrat în OnePlus 7 Pro, însă pe contul de Twitter al companiei a apărut un mesaj în care este specificat faptul că display-ul acestuia va primi nota A+, cea mai înaltă posibilă. Aceeaşi notă au primit-o în ultimele câteva luni şi Galaxy Note 9, iPhone XS Max şi Pixel 3 XL.
DisplayMate’s in-depth Lab Tests of the OnePlus 7 Pro OLED Display have just been completed, earning our Highest A+ Display Rating. Our in-depth Display Shoot-Out will be published here on May 14.
— DisplayMate Tech (@DisplayMate) April 29, 2019
În cazul articolului publicat de către Wired, sunt confirmate câteva capabilităţi foto ale telefonului. Ştiam deja că acesta va avea trei camere foto, însă nu ştiam configuraţia acestora. Din câte putem intui, telefonul va beneficia de un senzor principal, un senzor alb-negru pentru adâncime şi captura de detalii în plus şi de o cameră cu zoom 3X. Se pare că modul nocturn care a debutat pe OnePlus 6 şi 6T cu doar câteva luni în urmă va fi semnificativ îmbunătăţit pe OnePlus 7 Pro. Faptul că nu apar fotografii ultra-wide sugerează că acest model nu este echipat cu o astfel de cameră.
În cele din urmă, reclama din New York Times publicată de către OnePlus sugerează că telefonul nu va avea „surle şi trâmbiţe”, referindu-se la tot felul de funcţii inutile şi hardware scump adăugat pentru a impresiona utilizatorii, însă care nu au o utilitate atât de mare. Compania spune că telefonul nu va avea o ramă în jurul display-ului, nu va avea un decupaj în ecran, aplicaţiile vor fi foarte rapide şi că nu va pre-instala servicii şi aplicaţii inutile sub formă de „bloatware”. Ultimele două caracteristici atacă puţin Samsung şi Apple.
Yes Virginia, if it’s in The New York Times, it’s got to be true. Welcome to the world, One Plus! pic.twitter.com/leKjS801dN
— Dave nyc (@david_nyc) April 29, 2019
Prima spune că telefonul nu va costa 2.000 de dolari, o referinţă la modelul Galaxy Fold. Totuşi, OnePlus 7 Pro nu este un telefon pliabil şi nici nu integrează la fel de multe tehnologii noi precum modelul Samsung. Nu în ultimul rând, este important de menţionat faptul că preţul la care OnePlus 7 Pro este aşteptat este de la 750 de dolari în sus, semnificativ mai mult decât cei 560 de dolari pe care îi cerea compania anii trecuţi şi cei 300-400 de dolari pe care îi cerea la lansarea primului model.
Cea de-a doua sugerează că nu va include muzică aleatorie. Această „funcţie” face referinţă la Apple, care a trimis pe telefoanele tuturor utilizatorilor prin intermediul iTunes Store un album al trupei U2, fie că şi-l doreau sau nu. Situaţia s-a întâmplat în urmă cu mai mulţi ani, iar majoritatea utilizatorilor probabil că au şi uitat de ea, deci pare un lucru ciudat de a folosi pe post de reclamă în 2019.
Chiar dacă ar părea că ştim deja destul de multe despre OnePlus 7 Pro şi despre „fratele” său mai mic OnePlus 7, cu siguranţă vor mai fi păstrate câteva surprize pentru evenimentul de prezentare de pe 14 mai, care va avea loc în New York şi care va fi transmis live la ora 18:00 a României.