După mai multe schimburi de mesaje cu cumpărătorii nemulțumiți în încercări repetate de remediere prin software a problemelor semnalate, inginerii OnePlus confirmă existența unor defecte de natură hardware la telefoanele OnePlus 8 Pro și prezintă clienților trei modalități de rezolvare a situației.
Chiar dacă anunțul oficial pe acest subiect se lasă așteptat, reprezentanții OnePlus au confirmat deja prin corespondența purtată cu posesorii de telefoane OnePlus 8 Pro că unele din exemplarele livrate au probleme cu ecranul care nu pot fi rezolvate prin instalarea unei revizii de firmware. Cel puțin unuia dintre clienții nemulțumiți i-a fost propusă soluționarea problemei prin returnarea telefonului defect, opțiunile disponibile fiind repararea prin înlocuirea ecranului, înlocuirea fizică a dispozitivului cu un alt exemplar funcțional sau returnarea integrală a prețului plătit la cumpărare.
Vestea bună este că nu toate exemplarele OnePlus 8 Pro sunt defecte, problemele părând să fie limitate la unul dintre primele loturi de telefoane livrate clienților în urma campaniei de precomandă.
Potrivit speculațiilor, problemele s-ar datora lipsei de experiență a inginerilor hardware cu noile generații de ecrane ultra-performante, capabile să folosească adâncimi de până la 10 biți per canal de culoare și rate variabile de împrospătare a imaginii. Așa se face că atât OnePlus dar și Samsung s-au confruntat cu probleme oarecum asemănătoare, ecranul cu rezoluție QHD+ și rată de refresh la 120Hz de pe telefoanele Galaxy S20 dând „rateuri” în anumite situații. Însă, până acum, doar OnePlus pare să fi răspuns solicitărilor oferind înlocuirea fizică a dispozitivelor afectate.