În urma multor plângeri din partea utilizatorilor care ajung la service cu o dungă verde pe ecranele AMOLED de pe dispozitivele OnePlus, compania a anunțat că va oferi garanție pe viață pentru această componentă. Condiția este să fii un client al companiei în India, însă această politică ar putea fi extinsă și în alte regiuni în viitorul apropiat.
OnePlus spune că va oferi înlocuirea ecranului pe gratis pe toată durata de viață a dispozitivelor. Acest lucru ar trebui să liniștească utilizatorii care evitau telefoanele OnePlus din cauza problemelor la nivelul ecranelor AMOLED. Se pare însă că nu există o limitare la nivel de model. OnePlus va schimba toate ecranele pentru toate modelele de telefoane afectate de această problemă, indiferent dacă telefonul este sau nu în garanție. Din păcate pentru fanii OnePlus internaționali, momentan doar clienții din India beneficiază de această ofertă.
Compania menționează direct faptul că pentru modelele din seriile OnePlus 8 și 9 nu mai sunt disponibile foarte multe componente de schimb, iar multe centre vor oferi în locul unei reparații un voucher de reducere pentru a cumpăra un nou model OnePlus care încă este la vânzare. Și noile telefoane care ies acum din fabrică vor beneficia de aceeași garanție pe viață pentru ecran.
„Ne dăm seama că această problemă a cauzat o mare de inconvenient pentru utilizatorii afectați și ne cerem scuze pentru aceasta. În conformitate cu angajamentul nostru ferm, încurajăm utilizatorii să se prezinte la cel mai apropiat centru de service OnePlus pentru diagnosticarea dispozitivului și vom oferi o înlocuire gratuită a ecranului pentru toate dispozitivele afectate de situație. Pentru anumite dispozitive OnePlus 8 și 9 Series, oferim și un voucher care va oferi utilizatorului o pondere corectă din valoarea dispozitivului pentru a face upgrade la un nou dispozitiv OnePlus. Având în vedere situația actuală, oferim acum o garanție pe viață pentru ecranul tuturor dispozitivelor afectate. Vă mulțumim pentru înțelegere și sprijin.”, au declarat reprezentanții OnePlus India.
Sperăm doar ca OnePlus să își trateze clienții de peste tot la fel, inclusiv pe cei din România, și că este doar o chestiune de timp până când un program similar este anunțat și pentru regiunea noastră.
sursa: Android Authority