Anunţat acum aproape un an, terminalul One al chinezilor de la OnePlus a fost unul dintre cele mai discutate şi dorite produse ale anului trecut deoarece oferea o configuraţie foarte puternică la un preţ atrăgător. Actualizarea acestuia este aşteptată cu interes, însă managerul companiei a confirmat că OnePlus Two va mai întârzia circa jumătate de an.
Conform zvonurilor care au circulat până acum, viitorul OnePlus Two ar trebui să ne ofere un procesor Qualcomm Snapdragon 810, 4 GB de memorie RAM şi un ecran de 5,5” cu rezoluţie Quad HD. Aceleaşi surse au afirmat iniţial că Two va fi lansat în cursul acestei primăveri, însă ulterior au susţinut că lansarea acestui terminal a fost amânată. Motivul întârzierii nu este cunoscut, însă se pare că cei inginerii OnePlus s-au împotmolit în acelaşi loc cu cei de la Samsung şi au avut probleme cu disiparea corespunzătoare a căldurii generate de procesorul Qualcomm.
Într-un interviu acordat celor de la PC World, managerul Carl Pei a anunţat că OnePlus Two va fi dezvăluit peste şase luni, ceea ce înseamnă că lansarea va avea loc în cursul lunilor septembrie sau octombrie. Declaraţia nu a cuprins nici o informatie despre viitorul terminal, însă oficialul companiei a dezvăluit că sistemul de vânzare bazat pe invitaţii va fi păstrat.
Acest mod de comercializare, combinat cu indisponibilitatea în România, a fost o barieră extrem de enervantă în calea potenţialilor cumpărători autohtoni. Cum OnePlus şi-a anunţat oficial intrarea pe piaţa din România acum câteva zile iar compania oferă posibilitatea achiziţiei fără invitaţie în fiecare zi de marţi (în limita unui stoc fix), achiziţia viitorului OnePlus Two se pare că va fi mult mai simplă.
Cu această ocazia, Carl Pei a anunţat că OnePlus pregăteşte încă un telefon. Spre deosebire de One şi Two, care pun accentul pe putere, acesta va fi un telefon creat pentru cei care apreciază mai mult calitatea construcţiei şi designul decât specificaţiile de top. Alte detalii, inclusiv numele acestui viitor produs, vor fi dezvăluite în toamnă.
Oficialul OnePlus a recunoscut că serviciile de vânzare şi relaţii cu clienţii au funcţionat defectuos în 2014, unii cumpărători trezindu-se cu telefoane noi deja defecte sau cu pachete incomplete. Carl Pei a afirmat că OnePlus s-a concentrat foarte mult pe piaţa chineză şi nu a avut suficiente resurse umane pentru a supraveghea aşa cum se cuvine vânzările externe, însă a promis că aceste aspecte vor fi remediate începând din cursul acestui an.