Find 9, următorul flagship de la Oppo şi succesorul lui Find 7, nu a fost încă anunţat oficial, însă deja există destule detalii despre acesta din diverse scurgeri de informaţii. Cele mai recente vin sub forma unor imagini de presă scăpate pe internet, care dezvăluie un aspect interesant al acestui smartphone: un sistem foto cu două camere pe partea din spate. Dacă într-adevăr Oppo va include doi senzori foto în acest model, Find 9 ar fi unul dintre puţinele telefoane care apelează la o asemenea soluţie.
Conform informaţiilor disponibile în acest moment, compania chineză va anunţa acest phablet în viitorul foarte apropiat. Acesta va păstra liniile de design ale lui Find 7, adăugând însă câteva elemente noi. Pe lângă noile camere foto, Find 9 va integra şi un senzor de amprentă, tot pe partea din spate. Soluţia Oppo pare să fie asemănătoare cu cea folosită în trecut pentru realizarea modelului N3, poziţionând senzorul capacitiv central, sub camera foto.
Conform zvonurilor, Oppo Find 9 va integra un display de 5,5” cu rezoluţie QHD (2560 x 1440 pixeli), chipset-ul Snapdragon 810 de la Qualcomm şi 4 GB memorie RAM. Vorbim despre un flagship în toată regula, care va concura cu toate telefoanele noi ale producătorilor consacraţi. Sistemul de operare preinstalat va fi Android Lollipop, deşi nu este clar dacă este vorba despre 5.0 sau 5.1.
Noile imagini dezvăluie şi un alt aspect interesant al lui Find 9. Oppo va oferi telefonul în diverse culori şi modele. Pe lângă clasicul spate negru, vor exista variante ale telefonului cu imprimeu colorat, inspirat din natură. Fotografiile prezintă două variante „animal print”, cu modele care imită blana de zebră şi blana de leopard.
Având deja atât de multe informaţii despre hardware-ul lui Oppo Find 9, cât şi despre funcţiile sale mai speciale, un anunţ oficial pare să fie iminent. Imaginile de presă sugerează pregătirea campaniei de promovare a telefonului. Oppo lansează în general telefoane pentru piaţa chineză, însă aceste modele ajung de obicei şi în Europa, întrucât magazinul online al companiei livrează produse în toată lumea.