Galaxy S5 ar putea să nu ajungă pe rafturile magazinelor în luna aprilie, cum promitea Samsung la evenimentul de lansare oficial. Întârzierea ar fi cauzată de o problemă hardware, de natură să întârzie aprovizionarea cu stocuri suficiente de telefoane Galaxy S5.
Potrivit dezvăluirilor făcute de o publicaţie sud-coreeană, Samsung întâmpină dificultăţi în producerea senzorului de amprente pentru Galaxy S5, componenta nefiind disponibilă în număr suficient pentru echiparea lotului iniţial de telefoane Galaxy S5 pregătite pentru livrare în luna aprilie. Aparent, Samsung a trecut deja la recrutarea de noi parteneri hardware pentru producerea senzorului buclucaş, după ce testele de calitate au arătat ca mai bine de jumătate din senzorii fabricaţi până acum sunt nefuncţionali.
Prezentat la Barcelona în cadrul expoziţiei Mobile World Congress 2014, Galaxy S5 este un smartphone high-end cu ecran S-AMOLED Full HD de 5.1 inch, chipset Snapdragon 801 (CPU quad-core la 2.5GHz şi GPU Adreno 330), 2GB memorie RAM, respectiv 16GB sau 32GB memorie internă expandabilă. Galaxy S 5 dispune de o colecţie impresionantă de senzori, cum ar fi accelerometru, giroscop, magnetometru şi barometru, la care se adaugă acum butonul Home transformat în senzor pentru amprente. Mai putem găsi un senzor pentru monitorizarea pulsului şi o versiune îmbunătăţită a senzorului pentru luminozitate, cu funcţie de ajustare automată a contrastului şi calibrarea ecranului în funcţie de lumina ambiantă.
Dacă cererea pentru componente nu poate fi acoperită, Samsung ar putea amâna lansarea Galaxy S5 în magazine, programată pentru data de 11 aprilie. Deocamdată reprezentanţii companiei nu au luat o poziţie oficială faţă de problemele semnalate.