La o lună după ce Samsung anunţa că precomenzile pentru telefoane Galaxy Fold nu vor fi livrate la timp, planurile companiei de a transforma eşecul lansării într-o poveste de succes par sortite eşecului.
Într-un mesaj adresat fanilor care au trimis deja precomandă, Samsung anunţa la începutul acestei luni că va anula automat toate comenzile nelivrate până la data de 31 mai. Fanii Samsung care doresc cu tot dinadinsul să îşi păstreze prioritatea la livrare trebuie să confirme intenţia de păstrare a precomenzii, răspunzând întrebării incluse în corpul mesajului.
Câteva săptămâni mai târziu, zvonuri circulate din surse apropiate companiei vorbesc despre dificultăţi cu „stabilizarea calităţii hardware” a reviziilor Galaxy Fold testate în laborator, aplicarea de noi ajustări şi validarea designului final putând dura câteva săptămâni.
În plus, pe lângă problemele cu ecranul cunoscute deja, Samsung ar avea de făcut şi unele ajustări pentru o mai bună compatibilitate cu reţelele de comunicaţii mobile.
Din fericire pentru Samsung, scandalul iscat între Huawei şi autorităţile din Statele Unite a încurcat planurile companiei rivale pentru cucerirea rapidă a pieţei de telefoane pliabile cu modelul Mate X, remedierea problemelor cu designul Galaxy Fold devenind mai puţin presantă.