Prefigurând un succes remarcabil pentru Samsung pe segmentul telefoane pliabile, precomenzile Galaxy Z Fold 2 au atins 60000 de unități în țara natală Coreea de Sud, dublu față de primul model Galaxy Fold.
În ciuda prețului de 2000 dolari și perspectivele economice nu tocmai încurajatoare date de actuala pandemie globală, fanii Samsung comandă în număr mare cel mai nou telefon pliabil al companiei, demonstrând un interes deosebit față de noul concept smartphone. De obicei, vânzările realizate în perioada de precomandă reflectă aproximativ o cincime din vânzările obținute ulterior, Samsung având toate motivele să păstreze un ton optimist.
Cu principalul rival, Huawei, în situația de a nu mai putea lansa succesorul Mate X2 mai devreme de anul viitor, Samsung are cale liberă pentru dominarea pieței de telefoane pliabile. Contrar așteptărilor, nici noul Moto RAZR nu se bucură de atenția dorită de Motorola, designul apropiat de cel al telefoanelor convenționale fiind probabil un dezavantaj.
Potrivit datelor centralizate prin Display Supply Chain Consultants (DSCC), cota de piață deținută de Samsung pe segmentul telefoanelor pliabile ar putea atinge 80% în următoarele 12 luni, compania livrând până la 4 milioane de unități.
Primele estimări plasează în topul vânzărilor modelul Galaxy Z Flip, ajutat de prețul relativ accesibil fixat de Samsung la aproximativ 1050 de euro, urmat de modelul Galaxy Z Fold 2. Locul trei ar urma să revină lui Motorola Razr 5G, disponibil cu prețul de 1500 euro.