Cum era de aşteptat, iFixit a defăcut noile telefoane Galaxy S8 şi Galaxy S8 Plus de la Samsung, analizând cât de uşor se pretează noua serie smartphone pentru reparaţii.
Din păcate concluziile nu sunt foarte încurajatoare. Chiar dacă un tehnician priceput ar putea demonta noul smartphone, orice manevră greşită poate complica destul de mult reparaţia, cauzând alte stricăciuni componentelor esenţiale.
Ambele variante Galaxy S8 au primit un scor modest de 4 din 10 puncte, indicând opţiuni limitate pentru reparare. Începând cu părţile pozitive, Galaxy S8 foloseşte un design modular care permite înlocuirea rapidă a multora dintre componentele esenţiale, însă acumulatorul lipit de şasiu folosind un adeziv puternic nu este una dintre acestea.
Alte componente problematice sunt panourile din sticlă aplicate pe spatele şi faţa telefonului folosind un adeziv puternic, care măreşte riscul fisurării acestora în timpul demontării.
Având în vedere gradul mare de risc prezentat de o eventuală reparaţie într-un centru de service neautorizat, singura opţiune rezonabilă pentru remedierea eventualelor defecte rămâne garanţia asigurată de Samsung, pe care ne putem baza însă doar dacă exemplarul achiziţionat a fost obţinut prin intermediul comercianţilor autorizaţi.