Pe lângă oferta generoasă de abonamente şi aplicaţii premium oferite în versiune de încercare la cumpărarea unui telefon Galaxy S5, Samsung pune la bătaie şi un nou serviciu de muzică online, disponibil de această dată şi celor care deţin telefoane mai vechi din generaţia Galaxy S4, Galaxy SIII, Galaxy Note 3, Galaxy Note II, Galaxy Mega şi Galaxy S4 mini.
Botezat Milk Muzic, noul serviciu de radio online este prezentat sub forma unei aplicaţii de instalat pe telefonul mobil. Cu o interfaţă prietenoasă, gratuită şi fără reclame, aplicaţia oferă acces la mai multe canale de muzică online, între care putem schimba folosind butonul circular cu design ce aminteşte de aparatele radio de pe vremea bunicilor. Suplimentar, avem la dispoziţie 3 reglaje din care putem alege genul de muzică preferat, respectiv asculta prioritar melodiile recente sau foarte populare.
Comparat cu posturile obişnuite de muzică online, serviciul Milk Music permite utilizatorilor să alcătuiască liste de redare personalizate folosind artiştii şi albumele preferate. Opţional, putem încerca şi liste de redare create de alţi utilizatori, descoperind astfel noi melodii de ascultat. Tot la capitolul inovaţii, ascultătorii posturilor de muzică online furnizate de aplicaţia Milk Music pot da skip la melodiile aflate în redare, în limita a 6 melodii pe oră. Potrivit Samsung, noul serviciu de muzică online va beneficia şi de conţinut unic, oferit în audiţie exclusivă după modelul iTunes.
Potrivit dezvăluirilor făcute de publicaţia Financial Times, Samsung a implementat serviciul Milk Music în parteneriat cu Slacker music, plătind acestuia taxe de licenţiere pentru acces la o colecţie de 13 milioane melodii. Nu tocmai profitabil pentru Samsung, Milk Music s-ar putea transforma în cele din urmă într-un serviciu pe bază de abonament, sau promovat prin reclame. Însă pentru moment, utilizatorii rămân cu acces gratis la muzică online.