Samsung şi Apple vin în fiecare an cu tot felul de strategii noi de marketing care au ca scop atragerea noilor clienţi din „tabăra” adversă. Strategia Samsung de anul acesta este însă foarte interesantă, compania oferind celor care se gândeau să îşi cumpere un iPhone (sau orice al telefon produs de alte companii) posibilitatea să testeze un Galaxy S8 sau Note8 gratuit. Campania se numeşte „Galaxy Experience Program” şi este momentan disponibilă doar în Coreea de Sud.
Deşi campania nu este prezentată ca parte a „conflictului” Samsung vs. Apple, Galaxy Experience Program începe pe 1 decembrie, cu două zile înainte de lansarea noului iPhone X pe teritoriul Coreei de Sud. Cei care doresc să testeze un smartphone de top din gama Galaxy au timp de astăzi şi până pe 27 decembrie să se înscrie în program printr-un formular online. Nu există prea multe limitări pentru doritori, însă locurile participanţilor sunt limitate.
Pe 30 noiembrie, Samsung va anunţa cei 10.000 de „câştigători” dintre cei înscrişi, care vor primi pentru o lună un smartphone Galaxy S8 sau Note8, pe care îl vor putea ridica în perioada 1-11 decembrie din magazinele Samsung Digital Plaza. Scopul programului este de a prezenta smartphone-urile Samsung exact aşa cum sunt, utilizatorii putând să se convingă singuri dacă experienţa lor este superioară sau nu concurenţei. Această strategie este cu adevărat curajoasă, în special atunci când propun trecerea de la un sistem de operare la altul (de la iOS la Android).
Probabil că dacă această campanie va avea succesul dorit în Coreea de Sud, prin convertirea câtorva utilizatori de iOS sau fani ale altor brand-uri de smartphone-uri cu Android la „Galaxy”, aceasta s-ar putea extinde şi în alte regiuni.