Samsung promovează Galaxy S21 folosind un iPhone pentru a posta pe Twitter

15.01.2021
Samsung promovează Galaxy S21 folosind un iPhone pentru a posta pe Twitter

Seria Galaxy S21 a fost anunțată oficial ieri, 14 ianuarie, și a venit cu o serie de caracteristici surprinzătoare, precum acumulatori de capacitate mare, procesoare foarte performante și camere îmbunătățite. Totuși, echipa de social media din Statele Unite a companiei nu pare să fi primit încă noile telefoane, întrucât au fost nevoite să promoveze noua serie Galaxy de pe dispozitive iPhone, conform contului de Twitter oficial Samsung Mobile US.

Echipa de social media de la Samsung din SUA a folosit un iPhone pentru a promova seria Galaxy S21

Înaintea evenimentului Unpacked „Everyday Epic”, pe contul de Twitter Samsung din SUA a fost publicat un poll care întreba fanii ce îmbunătățiri își doresc de la noua serie de smartphone-uri Galaxy. Printre opțiunile disponibile se regăseau camera, design-ul, performanța și „ecosistemul”, adică gama de produse și accesorii Samsung și integrarea dintre ele.

Aceasta din urmă este o opțiune amuzantă, având în vedere că echipa de social media de la Samsung nici măcar nu folosește telefoanele companiei pentru a gestiona conturile oficiale. Asta pentru că sub acest tweet apărea mesajul „Twitter for iPhone”, întrucât poll-ul a fost publicat folosind aplicația de mobil de iOS a rețelei de socializare și nu un dispozitiv Samsung.

Desigur, aceasta nu este prima dată când un producător de smartphone-uri face o astfel de gafă. În trecut au mai fost cazuri atât din partea Samsung, cât și din partea Huawei, de postări pe rețele de socializare de pe iPhone-uri. Inclusiv influenceri și celebrități care au promovat anumite smartphone-uri au publicat mesajele folosind tot iPhone-uri, cea mai celebră fiind situație Gal Gadot, care promova Huawei la acel moment și a fost „prinsă” de YouTuber-ul MKBHD.

Totuși, aceste lucruri se întâmplă întrucât persoanele care se ocupă de social media sunt de multe ori angajați ai unor agenții care gestionează mai multe astfel de conturi. Astfel, aceștia ar putea publica mesaje de pe telefoanele lor personale, sau chiar telefoanele de serviciu, care pot fi chiar iPhone-uri, în ciuda faptului că unul dintre clienți este chiar Samsung.

Și au fost cazuri și la „case mai mari”, precum CEO-ul Xiaomi, care a folosit un iPhone pentru a publica pe rețeaua de socializare Weibo anul trecut.

Chiar dacă din punct de vedere al imaginii, o astfel de situație „nu dă bine”, folosind telefoanele concurenței pentru a publica mesaje de promovare pentru produsele proprii, astfel de situații sunt uneori greu sau imposibil de evitat și nu înseamnă că un brand este superior altuia, ci doar că există loc pentru toate pe piață, iar unii utilizatori pot prefera și alte branduri, chiar dacă lucrează pentru „concurență”.

sursa: Phone Arena

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cătălin Niţu
Cătălin Niţu
Redactor-șef Go4it.ro. Lucrează în presa de tehnologie și gaming din 2008. Absolvent al Facultății de Jurnalism și pasionat de gadget-uri, PC-uri și console de gaming. citește mai mult