Fără a spune în mod direct acest lucru, Samsung dă de înţeles că livrările Galaxy Fold nu vor fi reluate prea curând.
Într-un mesaj adresat fanilor care au trimis deja precomandă, Samsung reconfirmă angajamentul pentru îmbunătăţirea telefoanelor Galaxy Fold, astfel încât defectele semnalate până acum să nu se manifeste în produsul final livrat consumatorilor.
Cu toate acestea, compania nu poate da un termen de livrare concret şi anunţă că va anula automat toate precomenzile nelivrate până la data de 31 mai.
Fanii Samsung care doresc cu tot dinadinsul să îşi păstreze prioritatea la livrare trebuie să confirme intenţia de păstrare a precomenzii, răspunzând întrebării incluse în corpul mesajului. Doritorii au aproximativ patru săptămâni la dispoziţie pentru a reconfirma precomanda plasată anterior.
Deşi indirect, vestea primită din partea Samsung confirmă speculaţiile cum că Galaxy Fold nu era efectiv pregătit pentru debutul comercial. Din păcate pentru compania sud-coreeană, defectele semnalate sunt destul de serioase iar dezvoltarea unei revizii hardware care să le corecteze va dura ceva timp, lansarea Galaxy Fold de acum câteva săptămâni rămânând cel mai probabil fără beneficii concrete la partea de imagine.