După diverse probleme pe partea software dar și la nivel hardware, Samsung pare să se confrunte cu o nouă problemă în cazul modelului de top de smartphone Galaxy S20 Ultra. Mai mulți utilizatori, care susțin că au folosit telefonul în mod obișnuit, s-au trezit cu sticla de protecție de deasupra camerei foto spartă în diverse locuri, fără ca telefonul să fie lovit fizic în zona respectivă.
Imaginile, publicate pe forumurile Samsung vorbesc de la sine. Sticla de pe camera modelului Galaxy S20 Ultra, de altfel un panou independent de cel de pe spatele telefonului și la rândul său de mari dimensiuni, se crapă și chiar sparge. Unii spun că inițial, problema se manifestă sub forma unei crăpături, care crește în timp. La nivel de funcționalitate, acest prim simptom se manifestă în utilizare cu limitarea capabilităților de zoom ale telefonului, dacă respectiva crăpătură se intersectează cu această cameră. Apoi, în timp, această problemă poate evolua într-o gaură în sticlă.
Întrucât este greu de demonstrat că această sticlă se sparge de la sine, utilizatorii sunt nevoiți să plătească din buzunar pentru reparații, care costă 100 de dolari/euro pentru cei care beneficiază de programul Premium Care, sau chiar 400 de dolari/euro pentru cei care repară această problemă în service.
Momentan, Samsung nu recunoaște această problemă cu Galaxy S20 Ultra drept una de design, deci reparațiile în garanție sunt momentan excluse. În cazul în care vor apărea mai multe cazuri, probabil că va apărea și o declarație oficială. În trecut, diverse companii, printre care și Samsung sau Apple, s-au oferit să ramburseze costurile de reparații pentru clienții care au trimis în service dispozitive care au fost afectate de probleme de design, înainte ca acestea să fie recunoscute în mod oficial.
Totuși, o astfel de problemă la un telefon de 1.400 euro nu este foarte încurajatoare pentru cei care erau încă indeciși dacă să cumpere sau nu cel mai nou și mai puternic smartphone de top de la Samsung.
(via SamMobile)