În ciuda agitaţiei stârnite în săptămânile ce au trecut de la lansare, iPhone X nu pare să fie favorit pe lista cumpărăturilor de Crăciun, preţul său piperat şi disponibilitatea redusă în magazine ţinându-i departe pe mulţi dintre potenţialii cumpărători.
Reprezentând 38.61%, respectiv 31.41%, dintre activările de telefoane high-end raportate pe durata week-end-ului de dinaintea Crăciunului, dispozitivele Pixel 2 şi Pixel 2 XL au depăşit iPhone X prin volumul vânzărilor. Spre comparaţie, iPhone X reprezintă doar 28.72% din totalul activărilor.
Trebuie spus că datele furnizate nu reflectă neapărat vânzările realizate, ci numărul de telefoane nou activate în intervalul de timp studiat.
De mare ajutor în alegerea taberei Android au fost şi campaniile de promoţii desfăşurate de marile magazine din Statele Unite, care au inclus telefoane Pixel 2 în oferte cu abonament pornind de la numai 15 dolari/lună. Şi Google a derulat o campanie proprie, în care cumpărătorii de telefoane Pixel 2, Pixel XL şi Pixel 2 XL au primit carduri cadou de 100 dolari pentru serviciul Project Fi.