Mai mulți utilizatori de telefoane OnePlus Nord s-au plâns că smartphone-urile s-au resetat singure la setările din fabrică. În unele cazuri posesorii au pierdut date importante.
Problema a fost semnalată pe forumurile companiei chineze. Unii utilizatori au spus că incidentul s-a întâmplat pe când telefoanele se aflau în buzunarele lor. Alții susțin că același dispozitiv s-a resetat de mai multe ori.
Deocamdată nu se știe ce cauzează problema. Un reprezentant al OnePlus a promis că va fi livrată o soluție, la care se lucrează în acest moment. Răspunsul ne face să credem că problema este una software.
Este posibil ca problema să afecteze un număr redus de dispozitive. Totuși, pentru a nu-și pierde datele, utilizatorii ar trebui să facă backup regulat.
Aceasta nu este prima problemă a celui mai recent telefon lansat de OnePlus. Unele unități au probleme cu ecranul, care afișează culori neuniforme, iar carcasa este destul de fragilă, potrivit testului realizat de canalul JerryRigEverything de pe YouTube.
Citește și: OnePlus Nord primește OxygenOS 10.5.5, care îmbunătățește camera și viteza de încărcare
OnePlus Nord, model lansat în iulie 2020, include un display AMOLED cu diagonala de 6,44” (rezoluție de 2.400 x 1.080 pixeli), chipset Snapdragon 765G, 6/8/12 GB memorie RAM, capacitate de stocare internă de 64/128/256 GB, sistem quad-camera (main de 48 MP, ultrawide de 8 MP, depth de 5 MP, macro de 2 MP) și baterie de 4.115 mAh.
În România, telefonul este vândut în magazinele online la un preț mediu de aproximativ 2.100 de lei.