Apple nu a recunoscut această problemă în mod public, însă documente scăpate de internet de către partenerii de service stabilesc regulile de reparaţie pentru această problemă. Companiile partenere sunt informate că vor trebui să repare telefoanele afectate care sunt aduse în service chiar dacă garanţia a expirat, în timp ce angajaţii Apple Store vor repara dispozitivele imediat. Desigur, ca în cazul oricărui dispozitiv Apple, în cazul în care telefonul are şi alte defecte care împiedică operaţiunea de reparare, acestea vor trebui să fie rezolvate mai întâi, contra cost.
Diagnosticarea dispozitivului pentru a putea identifica această problemă este simplă. Dacă aveţi un iPhone 7 sau 7 Plus, deconectaţi toate accesoriile Bluetooth sau căştile pe fir şi încercaţi să realizaţi un apel. Dacă butonul de „speaker” de pe ecran nu apare sau este gri şi inaccesibil, telefonul are această problemă. De asemenea, dacă cei de la celălalt capăt al unui apel de voce sau video nu aud ceea ce ziceţi, sau dacă Siri nu poate prelua comenzi vocale, este clar că telefonul are această problemă.
Conform documentelor Apple, în anumite cazuri, telefoanele afectate de problemă nu vor putea să recunoască dock-uri sau accesorii audio.