Criticată la momentul lansării pentru lipsa de inovaţie, comparat seriei S8, Galaxy S9 a obţinut rezultate sub aşteptări în materie de vânzări. Din fericire, istoria nu se repetă şi pentru Galaxy S10.
Potrivit estimărilor făcute de Counterpoint Research, Samsung a vândut în intervalul Q2-2019 (martie-mai) 16 milioane de telefoane Galaxy S10 la nivel global, cu 12% mai mult decât vânzările Galaxy S9 realizate în perioada similară a anului trecut.
În ciuda preţului piperat, versiunea mai performantă Galaxy S10+ a obţinut cele mai bune rezultate, totalizând 42% din totalul vânzărilor, urmat de modelul standard Galaxy S10 cu (32%) şi versiunea low-cost Galaxy S10e (22%). Succesul avut de modelul S10+ poate fi explicat prin modul în care acesta este achiziţionat mai ales în pachete cu abonament, selectate mai mult pe criteriul tarifului lunar şi nu suma totală plătită pe durata întregului contract.
Deşi nu este inclus în clasamentul de mai sus, modelul Galaxy S10 5G a avut şi el succes în regiunile unde este deja disponibil. Spre exemplu, doar în piaţa sud-coreeană au fost livrate deja peste 1 milion de unităţi.
Propulsat de succesul avut cu flagship-ul Galaxy S10, Samsung deţine acum o cotă de 25% din piaţa smartphone la nivel global, în creştere cu 3% faţă de anul trecut.