Producătorul de electronice danez Bang & Olufsen ştie cât de popular este pe reţelele de socializare aşa numitul fenomen „humblebragging” (trad. aprox. – „lăudăroşenia mascată”). Cu toţii l-am văzut, fie că este vorba de tipa care a terminat un maraton într-un timp foarte bun, deşi şi-a rupt pantofii sport preferaţi, sau de posesorul de Audi, ediţia 2016, care se vaită că nu găseşte uşor loc de parcare deoarece maşina e prea lungă.
Compania daneză anunţă că îşi promovează noul televizor alăturându-se acestui trend, considerat de mulţi enervant. Iar clipul publicat pe canalul oficial de YouTube este dovada.
„Într-o nouă campanie, Bang & Olufsen a ales să îmbrăţişeze fenomenul, deoarece produsele brandului par ideale pentru acesta”, spune… Bang & Olufsen, într-un comunicat oficial. Cum se spune, dacă nu îl poţi învinge atunci i te alături.
O abordare de marketing interesantă, care s-ar putea să aibă mare succes.