Noua gamă de televizoare 3D de la LG a fost bine primită de public, sistemul 3D cu tehnologie pasivă având numeroase avantaje în faţa celui preferat de rivalul Samsung: ochelari ieftini şi comod de purtat, imagini mai luminoase şi mai puţină oboseală la o vizionare prelungită.
În timp ce LG a prosperat, companii ca Sony şi Panasonic s-au descurcat cu greu în acest segment de piaţă, având de oferit o tehnologie 3D mai costisitor de implementat şi privită cu tot mai puţin entuziasm de către public.
Potrivit lui Nho Seok-ho, directorul diviziei de televizoare LCD a LG Electronics, Panasonic şi Sony au planuri de a-şi extinde oferta de televizoare 3D pentru a include şi modele bazate pe tehnologia Film Pattern Retarder (FPR) dezvoltată de LG.
Sony a adăugat deja la oferta pentru China de televizoare 3D, modele de 32 şi 42 inch ce încorporează tehnologiile 3D de la LG. Şi Panasonic apelează din ce în ce mai mult la tehnologiile LG pentru oferta de televizoare 3D, plănuind pentru luna iunie lansarea unor modele premium cu ecrane de 60, 65 şi 72 inch.
Astfel, lupta dintre tehnologia Active Shutter şi cea FPR dezvoltată de LG pare să se apropie de un deznodământ nefericit pentru Samsung, în care preţurile mai mici şi confortul ochelarilor cu lentile polarizate se dovedesc mai importante decât calitatea discutabil mai bună a imaginilor privite prin ochelari 3D Active.