Facebook a renunţat la funcţia Messenger Day din aplicaţia Messenger, preluând în schimb Stories-urile postate de utilizatorii Facebook.
Messenger Day, echivalentul pentru Facebook Messenger a funcţiei Stories din reţeaua Facebook nu mai există, administratorii reţelei de socializare optând pentru duplicarea informaţiilor postate din aplicaţia Facebook. Practic, asta înseamnă că orice Storie distribuit de utilizatorii Facebook poate fi urmărit şi din aplicaţia Messenger, fiind apoi marcat în ambele aplicaţii ca fiind vizionat.
Inspirată de funcţia similară disponibilă în reţeaua Snapchat, Facebook Stories permite utilizatorilor să posteze într-un mod ceva mai relaxat poze şi clipuri video detaliind activităţile de zi cu zi, fără ca acestea să fie adăugate în Timeline-ul permanent.
Schimbarea făcută are rolul de a simplifica experienţa oferită utilizatorilor, ca nu mai sunt nevoiţi să încarce de două ori aceleaşi postări pentru a le face vizibile şi celor care nu folosesc una dintre aplicaţii.
Următorul pas va fi preluarea postărilor Instagram Stories în reţeaua Facebook, disponibilă opţional din reţeaua Facebook pentru cei care folosesc Instagram, însă nu şi invers. Pentru a nu genera confuzie, postările apărute în secţiunea Stories a reţelei Facebook vor fi marcate corespunzător, afişând eticheta Instagram sub numele de utilizator.