Pregătit pentru luna iunie, noul serviciu de streaming va fi o variantă complet refăcută a actualului Beats, purtând logoul iTunes şi oferind o mai strânsă integrare cu dispozitivele Apple şi aplicaţii software.
Potrivit unor dezvăluiri din surse apropriate companiei, Apple va prezenta oficial noul serviciu de muzică în intervalul 8-12 iunie, cu ocazia conferinţei anuale Worldwide Developers Conference (WDDC). Lăsat fără logoul Beats, noul produs va păstra o parte din personalizările şi funcţiile de recomandare a disponibile la actualul serviciu de muzică, însă partea de software va fi cu totul nouă.
Încercând să maximizeze baza de posibili utilizatori, Apple va deschide acest serviciu şi utilizatorilor de Android şi Windows, cei din urmă având la dispoziţie o interfaţă web. În plus, pentru a spori şi mai mult atractivitatea noului serviciu de muzică, Apple ar urma să ofere acces contra unui abonament lunar de 7.99 dolari pe lună, cu 2 dolari mai puţin decât preţul abonamentelor Spotify sau Rdio. Un alt potenţial avantaj pentru Apple este şi baza foarte mare de potenţiali utilizatori, formată din sute de milioane de posesori de telefoane iPhone, tablete iPad şi sisteme Mac, dintre care aproximativ 800 milioane au deja înrolat cardul de credit pentru cumpărături în App Store şi iTunes.