Odată cu rezultatele financiare pe anul 2015, Facebook a prezentat şi o serie de statistici care descriu situaţia din prezent a serviciilor sale. După cum era de aşteptat, atât reţeaua de socializare, cât şi gama sa vastă de servicii online sunt în creştere, fiecare dintre acestea atingând noi recorduri. Printre acestea se strecoară chiar şi Oculus Rift, noul dispozitiv de realitate virtuală, cât şi servicii mai puţin cunoscute de publicul larg precum Internet.org.
Componenta video de pe Facebook este probabil cea care a primit cea mai multă atenţie în ultima perioadă, compania dezvăluind că în fiecare zi sunt redate peste 100 de milioane de ore de conţinut. Această performanţă este atinsă de către cei 1,59 miliarde de utilizatori din toată lumea, care sunt activi în fiecare lună. Zilnic, pe reţeaua de socializare intră peste un miliard de persoane diferite. Europa şi Statele unite reprezintă doar 400 de milioane de utilizatori din totalul zilnic, Asia şi restul regiunilor constituind cea mai mare parte. (309 milioane pentru Asia, 319 în restul lumii).
Există acum un miliard de utilizatori Facebook care folosesc grupuri, 500 de milioane care folosesc pagini de eveniment şi 50 de afaceri de dimensiuni mici care îşi promovează conţinutul folosind paginile oficiale. Iniţiativa Internet.org, care doreşte să aducă internet gratuit în zonele în care accesul la informaţie este limitat are acum peste 19 milioane de utilizatori şi cu siguranţă că acest număr va creşte în timp. Whatsapp are acum peste 900 milioane de utilizatori, Facebook Messenger 800 de milioane, iar Instagram se bucură de o creştere mai modestă la 400 de milioane. Se pare că şi serviciul Security Check în cazul calamităţilor naturale sau situaţiilor de urgenţă de orice fel s-a bucurat de un succes destul de mare, fiind livrate mesaje prin intermediul său către 950 de milioane de utilizatori Facebook.
În cele din urmă, Facebook consideră lansarea de anul trecut a accesoriului Gear VR pentru telefoanele Samsung o mare realizare, fără să specifice numărul de unităţi vândute până în prezent. Probabil că după lansarea oficială a lui Oculus Rift din luna martie vom vedea şi acest headset menţionat printre statisticile următorului trimestru.