Acţionând sub pretextul de a ajuta utilizatorii să găsească mai uşor informaţii despre produsele pe care intenţionează să le cumpere, Google va afişa în curând mai multe reclame pe dispozitive mobile.
Aşa numitele Discovery ads vor fi puse la dispoziţia tuturor furnizorilor de publicitate începând cu a doua jumătate a acestui an. Noul format permite afişarea a până la 8 reclame simultan, care pot fi parcurse folosind comenzi swipe.
Pe lângă Discovery ads, Google va livra pe dispozitive mobile şi Gallery ads, un format de reclame destinat motorului Google Search, conţinând până la opt reclame care pot fi parcurse folosind comenzi swipe.
„Combinând intenţia de căutare cu un format vizual interactiv, noile Gallery ads pot ajuta companiile să transmită mai uşor mesajul brandului respectiv”.
Pe lângă cele două formate de reclame nou introduse, Google va continua să afişeze şi reclame standard în feed-ul Discover, prezent în meniul Home Screen al multor dispozitive cu Android, cât şi în aplicaţia Google.
Potrivit Google, noile reclame vor „inspira consumatorii cu un mod de afişare open canvas” şi le vor permite acestora să afle informaţii despre brandurile care îi interesează derulând un carusel de imagini folosind comenzi touch.
Gigantul american estimează că noul mod de grupare a reclamelor la partea de sus a listei cu rezultate Google Search va atrage cu 25% mai multe interacţiuni din partea utilizatorilor.
Celor de mai sus li se adaugă încă un format pentru reclame, numit Showcase Shopping ads, care vor apărea la folosirea unor produse Google foarte populare, precum Google Images, YouTube şi feed-ul Discover. Centrate pe latura de lifestyle, aceste reclame vor include imagini extravagante care să pună în valoare brandurile promovate.