Pornită ca o platformă strict pentru distribuirea de poze şi adresată unui public tânăr, Instagram şi-a diversificat între timp activitatea pentru a include şi conţinut video, a primit mai multe funcţii inspirate de la rivala Snapchat, a introdus afişarea reclamelor şi mai multe facilităţi adresate companiilor care doresc să-şi promoveze serviciile.
Continuând pe aceeaşi direcţie, reţeaua Instagram va permite în curând utilizatorilor să programeze întâlniri direct din paginile companiilor care folosesc această platformă, fără a mai fi necesară folosirea unei aplicaţii separate sau obţinerea datelor de contact din alte surse.
Noua funcţie ce ia forma unui simplu buton va putea fi folosit şi pentru alte scopuri, cum ar solicitarea unei rezervări vizitând pagina restaurantului sau a unui hotel, specificând intervalul de timp dorit.
Nu tocmai o noutate, opţiunea de a programa întâlniri sau rezervări din paginile companiilor este oferită şi de alte platforme de socializare. În prezent, Instagram numără peste 1 milion de clienţi pentru publicitate. Implementând şi acest serviciu, Facebook ţinteşte să facă din reţeaua Instagram o platformă mai atractivă de promovare pentru companii şi agenţiile de publicitate.