Orange intră în competiţie directă cu operatorii de cablu tradiţionali, lansând propriile pachete cu servicii de internet fix prin fibră optică, televiziune prin cablu şi telefonie fixă.
Orange lansează serviciile de internet prin fibră optică, voce fixă şi televiziune prin cablu digital şi devine astfel operator convergent fix-mobil. Începând de astăzi, clienţii pot opta pentru toate serviciile de telecomunicaţii de la Orange în oraşele Cluj-Napoca, Iaşi şi Timişoara, urmând ca acoperirea să fie extinsă în zonele urbane din restul ţării, până la finalul anului. Astfel, utilizatorii se vor bucura de calitatea Orange şi pentru soluţiile pentru acasă, de o ofertă avantajoasă şi de mai mult confort şi timp liber câştigat, având un singur furnizor pentru toate serviciile de telecom.
„De 12 ani, Orange România este prima alegere a clienţilor pentru serviciile de telefonie mobilă, ceea ce se datorează, înainte de toate, calităţii pe care le-o oferim. Ambiţia noastră este să aducem aceeaşi experienţă şi în utilizarea serviciilor convergente – calitate, simplitate, oferte avantajoase şi relevante – astfel încât Orange să devină prima lor alegere pentru întreaga gamă de servicii telecom.” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.
Orange îşi extinde astfel portofoliul de servicii şi le oferă clienţilor soluţii complete prin cele mai noi tehnologii atât pentru mobil, cât şi pentru acasă. Cu Orange Mobil clienţii au la dispoziţie servicii de voce şi internet prin cea mai extinsă reţea 4G. Noua ofertă de servicii Orange Home le aduce clienţilor internet prin fibră optică cu viteze de până la 1 Gbps, televiziune prin cablu digital sau prin satelit, voce fixă, precum şi soluţii de monitorizare şi control al locuinţei de la distanţă.
Clienţii care aleg serviciile fixe şi mobile de la Orange au beneficii pentru toată familia şi sunt răsplătiţi pentru fiecare an petrecut alături de companie: au 20% reducere pentru abonamentele de internet fix şi televiziune prin cablu, nelimitat minute naţionale şi mai mult internet pe mobil în pachetele de servicii mobile din ofertele Orange Family şi Orange Share şi, suplimentar, bonus 5 euro pentru fiecare an în reţea, pentru a cumpăra tablete, smartphone-uri sau accesorii. În plus, clienţii vor avea o singură factură pentru toate serviciile şi un singur număr de contact pentru Serviciul Clienţi, 499.
Orange Home Net este răspunsul Orange pentru clienţii care-şi doresc internet fix prin cea mai performantă tehnologie de fibră optică, ce oferă viteze de download de până la 1 Gbps, viteze crescute de upload şi o stabilitate crescută a conexiunii. Clienţii pot alege varianta potrivită lor din 3 pachete Orange Home Net, cu viteze maxime de download de 100 Mbps, 500 Mbps sau 1 Gbps, toate cu router Wi-Fi inclus. Pentru clienţii Orange cu abonamente pentru serviciile mobile preţurile sunt cuprinse între 7 şi 11 euro (cu TVA).
Alături de abonamentul Orange Home Net, clienţii pot completa pachetul de soluţii pentru acasă cu servicii de televiziune şi/sau de voce fixă.
Orange Home TV le oferă clienţilor o gamă variată de canale TV naţionale şi internaţionale, precum şi canale HD, atât prin cablu, în aria de acoperire din zonele urbane, cât şi prin satelit. De asemenea, indiferent de varianta aleasă, clienţii pot urmări emisiunile, filmele şi serialele preferate şi în mişcare, pe telefon, tabletă sau laptop, prin Orange TV Go.
Cu serviciul de televiziune Orange Home TV prin cablu clienţii se pot bucura de peste 160 de canale TV la o calitate excelentă a imaginii, cu ajutorul celei mai noi tehnologii de acces prin fibră optică. Serviciile sunt disponibile pe maxim 5 televizoare, într-o locuinţă, dintre care 4 pot avea televiziune digitală şi unul televiziune analogică. Utilizatorii pot alege din 3 pachete de bază – Analog, Explore şi Global – şi 5 opţiuni suplimentare, precum HBO sau Maxpack, ce oferă canale precum HBO şi Cinemax. Pachetele de bază includ de la 51 la 121 canale TV şi au preţuri standard între 6 şi 9 euro pentru clienţii Orange abonaţi la serviciile mobile.
Orange Home Fix este serviciul de voce fixă oferit clienţilor pentru a păstra legătura cu cei dragi. Aceştia îl pot alege oricând şi fără perioadă contractuală, beneficiind de 100 de minute naţionale şi 100 de minute în reţea pe lună, cu 1,25 euro/lună (cu TVA).
Pentru a utiliza soluţiile de comunicare mobile şi fixe ce li se potrivesc cel mai bine, clienţii îşi pot alege serviciile şi abonamentele dorite. Ei se pot bucura astfel de avantaje suplimentare aduse de pachetele integrate fix-mobil, preţuri reduse, echipamente gratuite pentru serviciile pentru acasă şi mai multe reduceri de preţ la smartphone-uri şi tablete în funcţie de vechimea abonamentului Orange.
Orange Smart Home este un serviciu inovator lansat la începutul anului care permite clienţilor să aibă grijă de propria locuinţă, de la distanţă. Prin intermediul senzorilor, clienţii pot monitoriza şi controla locuinţa având opţiunea, de exemplu, de a alege ca la activarea senzorului de mişcare să primească alerte prin SMS sau e-mail, dar şi să se declanşeze înregistrarea video, cu ajutorul camerei Wi-Fi. Notificările pot fi vizualizate pe telefonul mobil, tabletă sau calculator în caz de efracţie, incendiu, inundaţie şi altele.