Reafirmând interesul pentru siguranţa călătoriilor şi satisfacţia clienţilor, Uber anunţă introducerea în aplicaţia pentru mobil a unii nou instrument de raport în care clienţii pot raporta incidente de siguranţă sau alte reclamaţii, chiar din timpul călătoriei.
Administratorii Uber recomandă noua facilitate pentru semnalarea problemelor non-urgente în timpul deplasărilor cu şoferii Uber, în idea că pasagerii nu mai sunt la fel de motivaţi să raporteze după încheierea călătoriei tot ce i-a deranjat, mai ales dacă nemulţumirile sunt pentru probleme minore. În general, oamenii sunt distraşi de alte activităţi după ce au coborât din Uber-ul care i-a dus la destinaţie, făcând uitate nemulţumirile avute până la momentul respectiv.
Însă sub noua strategie Uber, feedback-ul primit de la utilizatori are o importanţă crucială pentru bunul mers al activităţii, compania arătând interes maxim faţă de experienţele avute de clienţi. Pentru a raporta un incident de siguranţă, puteţi folosi pictograma de forma scutului albastru, numit Safety Toolkit de unde alegeţi opţiunea “report safety issue”. Uber încurajează raportarea oricăror nemulţumiri, chiar şi experienţe aparent banale precum observaţii necorespunzătoare primite din partea şoferului sau un stil de condus prea agresiv.
Uber precizează însă că pentru probleme urgente, atât clienţii dar şi şoferii Uber ar trebui să apeleze numerele de urgenţă, contactând direct autorităţile competente.