Ocupantul locului patru în topul producătorilor de PC-uri, compania Acer a fost şi cea mai greu încercată de recesiunea acestei pieţe. Pentru revigorarea vânzărilor, compania a demarat o campanie publicitară care încearcă să profite de pe urma filmului Star Trek: Into Darkness. Printre produsele promovate, care sunt deja prezente pe piaţă, s-a strecurat un laptop interesant neprezentat până acum.
Secvenţa publicitară publicată pe contul oficial YouTube al companiei înfăţişează un laptop convertibil Windows 8, probabil un Ultrabook, care foloseşte un design mai puţin obişnuit. Scurtele secvenţe în care acesta îşi face apariţia, intercalate între scene din film, arată un laptop care oferă un ecran amplasat pe un picior rotativ, designul clamshell permiţând comutarea între poziţionarea clasică a unui laptop şi cea oferită de un PC All-in-One.
Acest design nu este complet nou, Dell experimentând cu el acum câţiva ani buni, când a lansat modelul XPS M2010, însă acesta pare mai util astăzi deoarece ar putea oferi un mod de lucru tactil mai confortabil.
Acer nu a oferit nici un alt detaliu despre acest viitor produs, anunţând doar că acesta va fi „revoluţionar” şi va fi dezvăluit pe data de 3 mai.