Facebook este una dintre companiile care îşi modifică serviciile cel mai mult în funcţie de modul în care utilizatorii le folosesc, însă aceste mişcări nu sunt întotdeauna cele mai rapide. Mulţi publisheri au folosit în trecut funcţionalitatea live de pe platformă pentru a transmite clipuri preînregistrate, precum anumite emisiuni, însă acest proces era complicat, implicând un computer performant şi software de livestreaming. Astfel, Facebook integrează această funcţionalitate direct în platformă şi o numeşte „Premieres”.
Premieres va funcţiona asemeni unei premiere de cinema. Utilizatorul (momentan Premieres va fi disponibil doar pe pagini) urcă un clip video pe care îl programează să apară la o anumită oră sub formă de livestream. Toţi „spectatorii” văd clipul în acelaşi timp, comentariile lor curgând în timp real în flux asemeni unul live. La sfârşit, clipul este arhivat şi este disponibil pentru a fi urmărit din nou în regim „on demand”.
Acest concept este unul care este folosit în principal în televiziune, majoritatea emisiunilor fiind înregistrate cu mai multe zile înainte şi apoi difuzate live în cadrul programului. În afară de emisiuni, Facebook crede că această funcţionalitate va ajuta mai multe industrii, inclusiv pe cea de film, care poate lansa instant un trailer pentru un nou film, care să apară automat în newsfeed-ul utilizatorilor sau în notificări, în cazul în care aceştia urmăresc pagina filmului sau a studioului care îl produce.
Nu în ultimul rând, Facebook se concentrează în ultima vreme către realizarea de conţinut original propriu. Deja există planuri pentru realizarea unui serial web de comedie şi un serial horror finanţate de Facebook, deci probabil că şi acestea vor fi lansate prin intermediul Premieres.
Momentan, Premieres este disponibil pentru un număr restrâns de creatori de conţinut aleşi de către Facebook, urmând să fie disponibil pentru mai multe pagini în viitorul apropiat.