Instagram, aplicaţia de editare foto care-ţi transformă o imagine banală într-o poză cu totul specială dintr-o atingere, aparţine începând de astăzi de Facebook. Oficialii celei mai mari reţele de socializare online au anunţat achiziţia Instagram contra sumei de 1 miliard de dolari.
De ce o sumă atât de mare? În ciuda faptului că nu generează (momentan) venituri, Facebook mizează pe simplitatea şi popularitatea aplicaţiei Instagram, aplicaţie prin intermediul căreia poate converti cu uşurinţă utilizatorii pasivi în activi.
De asemenea, Instagram reprezenta o “ameninţare” pe segmentul de photo sharing, acolo unde Facebook nu ne oferea facilităţi spectaculoase, ci doar un simplu upload. Eventualele post-procesări se puteau face cu aplicaţii third-party precum Aviary.
Cu Instagram, poţi da un plus de farmec fotografiilor tale apelând la filtre digitale de efect, o parte din ele sunt afişate în imaginea de mai jos.
Până la implementarea în Facebook, Instagram poate fi utilizată gratuit pe dispozitivele cu sistem de operare Android sau iOS.
Achiziţionarea Instagram de către Facebook, prin prisma cifrelor, este considerată tranzacţia anului în Social Media şi una dintre cele mai mari din istoria online-ului, după Google – YouTube (1,65 miliarde dolari).