Google ia măsuri pentru limitarea click-urilor accidentale pe mesajele cu reclame

Autor: Aurelian Mihai 29.06.2015
Google ia măsuri pentru limitarea click-urilor accidentale pe mesajele cu reclame

Vizând în mod special reclamele care apar pe neaşteptate, incomodând sesiunile de jocuri sau navigarea paginilor accesate cu telefonul mobil, Google introduce un nou mecanism gândit să împiedice click-urile accidentale pe acestea.

Motiv de frustrare pentru mai toţi utilizatorii de Android, reclamele care apar peste jocuri sau paginile deschise în web browser vor fi descurajate de Google prin introducerea unui filtru care blochează click-urile date în mod neintenţionat. Nefolositoare inclusiv pentru companiile de publicitate, click-urile accidentale rezultate din afişarea reclamelor la momentul nepotrivit duc la vânzări scăzute în raport nu numărul de afişări contorizare, depreciind valoarea tarifelor percepute.

Pentru scopul propus, Google va bloca toate click-urile primite pe marginea imaginii reclamei. În plus, la reclamele de tip pop-up vor fi ignorate click-urile date pe icon-uri, astfel eliminând posibilitatea activării acestora în mod accidental în timp căutăm butonul X pentru închiderea reclamei. Pentru a limita şi mai mult activările accidentale, toate click-urile primite vor fi ignorate in primele momente de la afişarea reclamei.

Google ia măsuri pentru limitarea click-urilor accidentale pe mesajele cu reclame

Modificările anunţate nu ar trebui să afecteze veniturile generate din reclame, acţionând doar ca o metodă pentru disciplinarea reclamelor afişate în mod nepotrivit, deranjând utilizatorii de tablete şi telefoane cu Android.

Tags: