Mozilla propune rebranding pentru Firefox. Cere feedback-ul fanilor pentru noua identitate vizuală

31.07.2018
Mozilla propune rebranding pentru Firefox. Cere feedback-ul fanilor pentru noua identitate vizuală

Mozilla a anunţat că pregăteşte un rebranding al familiei de aplicaţii şi servicii Firefox şi a cerut ajutorul fanilor pentru a finaliza procesul. Compania a publicat pe site-ul său două seturi de pictograme modernizate, care reprezintă atât noua identitate vizuală pentru celebrul browser, cât şi noi iconiţe pentru restul de servicii pe care le oferă sau pe care se pregăteşte să le lanseze. Utilizatorii pot să îşi spună părerea în comentariile acelui articol.

Prima pictogramă de sus reprezintă noua identitate vizuală a întregului brand Firefox. Primul „sistem” este ceva mai nou, mai diferit, complet modernizat, în timp ce sistemul al doilea este puţin mai tradiţional în design, însă în continuare destul de diferit faţă de ceea ce există în prezent. Pe cel de-al doilea rând găsim pictogramele pentru browser-ul Firefox în cele trei versiuni: stabil, developer şi nightly, iar mai jos avem Firefox Focus şi Firefox Reality, proiecte deja existente.

Compania doreşte să găsească o identitate vizuală care să poată fi folosită mult timp de acum înainte, care să se împace uşor cu adiţii noi la familia sa de produse. Avem imagini cu doar câteva exemple în care putem vedea cum arată aceste pictograme pe ecranul unui telefon, cât şi diverse sugestii de branding precum logo-ul din faţa clădirii de birouri şi modul în care diverse pictograme ar arăta pe tricouri.

Cu toate acestea, nimc din ceea ce vedem pe site nu este finalizat, deci modificări vor putea apărea în orice moment, iar fanii nu pot „vota”, iar cele mai populare design-uri nu vor fi obligatoriu folosite. Firefox doreşte doar să înţeleagă de la fani dacă aceste seturi de pictograme încă reprezintă brandul pe care îl cunosc, dacă fiecare sistem este coerent în design şi dacă acest tip de design ar putea fi adaptat şi la alte produse în viitor.

Această mişcare ar reprezenta al doilea rebranding al Mozilla în doi ani, după ce logo-ul companiei a fost restilizat la începutul anului 2017. Dacă doriţi să vă exprimaţi părerea despre noul design, nu ezitaţi să vizitaţi site-ul oficial.

 

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cătălin Niţu
Cătălin Niţu
Redactor-șef Go4it.ro. Lucrează în presa de tehnologie și gaming din 2008. Absolvent al Facultății de Jurnalism și pasionat de gadget-uri, PC-uri și console de gaming. citește mai mult