Clienții Metrorex pot reîncărca online cardurile

02.08.2024
Clienții Metrorex pot reîncărca online cardurile

Începând din 1 august, Metrorex vine în întâmpinarea călătorilor săi și lansează un portal online de reîncărcare a cardurilor contactless de transport cu metroul pentru următoarele titluri de călătorie:

  • Abonament săptămânal;
  • Abonament lunar;
  • Abonament 6 luni;
  • Abonament anual.

Începând de ieri, acest nou serviciu oferă o metodă rapidă pentru achiziționarea acestor tipuri de abonamente.

„Suntem încântați să introducem această facilitate pentru călătorii noștri, care reprezintă un pas important în modernizarea și digitalizarea serviciilor oferite de Metrorex. Reîncărcarea online a cardurilor contactless va aduce un plus de confort și eficiență, reducând timpul petrecut la casele de bilete și oferind o soluție rapidă și accesibilă pentru toți utilizatorii noștri”, a subliniat directorul general al Metrorex, Mariana MICLĂUȘ.

Pot fi reîncărcate doar cardurile emise de către Metrorex

Pentru a beneficia de acest serviciu, călătorii trebuie să dețină un card contactless nominal încărcat cu unul dintre tipurile de abonament menționate mai sus, de la orice casierie din rețeaua de metrou.

Ulterior, cumpărătorul accesează portalul web folosind orice dispozitiv conectat la internet și își creează un cont în portal, folosind același CNP pe care l-a folosit la emiterea cardului contactless reîncărcabil nominal și seria cardului contactless emis.

Prima validare a abonamentului, la porțile de acces din stațiile de metrou, va putea fi făcută în ziua următoare reîncărcării efectuate prin portalul web.

Pentru a putea încărca titlul de călătorie în continuarea celui existent pe card, este necesar ca titlul de călătorie existent să fi fost validat la cititorul de carduri din stație, în perioada de valabilitate.

În viitor, serviciile portalului vor fi extinse și pentru celelalte tipuri de titluri de călătorie oferite de Metrorex.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News