Cum a influențat pandemia industria de gaming: Toate KPI-urile erau prin acoperiș

27.08.2024

Cunoscutul video game producer român Eduard Laurențiu Radu a fost invitatul special al celui de-al treilea episod al podcastului „Update Go4it” găzduit de Cosmin Aioniță.

Au fost abordate mai multe teme în cadrul discuției, una dintre ele fiind pandemia de Covid-19 și cum a afectat aceasta dezvoltatorii de jocuri.

Impactul pandemiei asupra dezvoltatorilor de jocuri

Pentru Eduard, faptul că întreaga lume s-a închis acum patru ani a însemnat o perioadă de frică și incertitudine.

Nu vorbim aici despre toți acei mici dezvoltatori independenți care lucrau de acasă, ci despre echipele mari, de zeci sau chiar sute de persoane angrenate în dezvoltarea de jocuri.

KPI-urile au explodat, dar cu ce cost?

Indicatorii de performanță, sau KPI-urile cum sunt cunoscuți în industrie, au explodat. Dar de ce? Angajații, blocați în casele lor, fără posibilitatea de a ieși sau de a socializa, se așezau în fața calculatoarelor la 09:00 și uitau să mai ia pauzele atât de necesare pentru relaxare.

Echipe de zeci de oameni blocate în case

Cu alte cuvinte: dezvoltatorii de jocuri se cufundau atât de adânc în proiectele lor, încât pur și simplu pierdeau noțiunea timpului. Exista riscul real al epuizării, așa că Eduard a trebuit să intervină personal ca să-și încurajeze colegii să facă pauze regulate.

Situația era cu atât mai dificilă cu cât opțiunile pentru petrecerea timpului liber erau extrem de limitate. Cu toate restricțiile necesare în vigoare, niciun angajat nu putea ieși din casă, nu avea unde să meargă, ce să facă. Astfel, stătea în case și nu făcea nimic altceva decât să lucreze cu orele.

Vă invităm să aflați și alte detalii captivante din lumea dezvoltării jocurilor video urmărind întreaga discuție cu Eduard de mai jos:

Tags:
Urmărește Go4IT.ro pe Google News