Introducerea variantei iPhone 5C ca opţiune mai accesibilă la modelul iPhone 5S s-a dovedit a fi o strategie bună pentru Apple, chiar dacă diferenţa de preţ dintre cele două a fost mai mică decât am fi sperat.
Potrivit rapoartelor de livrări obţinute de la furnizorii taiwanezi de componente, Apple s-a bucurat de vânzări în creştere pe tot parcursul lunii septembrie, sporul fiind deja 9-10% faţă de luna august. Rezultatul pare cu atât mai bun din moment ce noile modele iPhone 5S şi iPhone 5C au intrat la vânzare după data de 20 septembrie, iar stocurile iniţiale de produse au fost limitate în privinţa cantităţii şi regiunile acoperite.
Cu stocuri de produse mai bine aprovizionate şi mai multe pieţe de desfacere, vânzările iPhone 5S şi iPhone 5C vor aduce cu siguranţă profit însemnat pentru Apple şi în perioada următoare, dar lucrurile nu se opresc aici. Această toamnă ne va aduce şi o nouă versiune a tabletei iPad.
Potrivit ultimelor zvonuri, iPad 5 reprezintă o actualizare majoră adusă tabletei iPad cu ecran de mărime normală, cu suficiente noutăţi pentru a stârni interesul utilizatorilor dornici să schimbe vechiul iPad pe unul nou.