Fiecare produs Apple se lansează de obicei în cadrul unui eveniment de amploare, însă pentru noul iPad şi noua culoare de iPhone 7, compania a decis doar să le listeze pe site. Acest lucru a fost de ajuns, întrucât deja mulţi fani vorbesc pe reţelele de socializare despre noua opţiune de culoare a smartphone-ului flagship. Este vorba despre o variantă (Product) RED a modelului lansat toamna trecută, prima de acest gen pentru un iPhone.
Apple obişnuia să realizeze dispozitive în parteneriat cu asociaţia (Product) RED în urmă cu câţiva ani buni, când iPod-urile erau încă cele mai populare playere portabile. Acestea erau versiuni de culoare roşie a produselor obişnuite, cu preţuri normale, dar care erau disponibile în ediţie limitată. O parte dintre încasările din vânzările de dispozitive sub acest brand era transferată către fondul asociaţiei (Product) RED, care este dedicată combaterii HIV/SIDA.
Acelaşi lucru se va întâmpla şi cu vânzarea de iPhone-uri roşii, care beneficiază de un spate complet roşu, logo argintiu şi o ramă în jurul display-ului de culoare albă. În rest, telefonul este absolut identic în termeni de hardware faţă de modelele deja lansate. Chiar şi accesoriile din pachet, adică perechea de căşti EarPods, cablul Lightning, adaptorul pentru căşti cu jack şi adaptorul de priză, rămân neschimbate, fiind tot de culoare albă.
Preţul nu se schimbă, modelul de bază de iPhone 7, cu ecran de 4,7” şi 128 GB spaţiu de stocare fiind listat la 749 dolari, în timp ce iPhone 7 Plus cu 5,5” şi 128 GB porneşte de la 869 dolari. Cu această ocazie, iPhone SE a primit de asemenea un upgrade de stocare, fiind acum disponibil pentru comandă la 399 dolari în variantă de 32 GB şi 499 dolari în variantă de 128 GB.