Divizia de smartphone-uri a companiei coreene LG caută de câţiva ani o formulă care să aducă acest brand înapoi în atenţia publicului, însă până acum nu a avut succes. LG V30 pare să fie cel mai apropiat lucru de un smartphone premium, iar noul G7 ar trebui să împrumute cât mai multe elemente de la acesta pentru a fi un succes. Se pare însă că planurile inţiale pentru G7 au fost anulate de către vice preşedintele companiei, acesta cerând echipei să reia procesul de design de la zero.
Problema generală telefoanelor LG din ultimii câţiva ani a fost găsirea unei identităţi de brand. LG G3 a fost primul telefon cu ecran QHD, care însă oferea autonomie foarte slabă, LG G4 a venit cu un chipset inferior concurenţei, LG G5 a încercat să aducă un concept de telefon modular pe piaţă fără succes, iar G6 a rămas iar în urma concurenţei, cu un design nu foarte atractiv şi un chipset învechit.
Motivaţia din spatele anulării proiectului G7 în forma sa actuală (probabil cu design-ul pe care l-am prezentat zilele trecute) este lipsa unui element care să îl distingă de concurenţă şi care să facă telefonul atractiv pentru cumpărători. În ciuda faptului că echipa de dezvoltare va trebui să realizeze un dispozitiv complet nou de la zero, fereastra de lansare din luna aprilie pare în continuare să fie intactă.
Informaţiile vin de pe site-ul publicaţiei coreene The Investor, care citează surse familiare cu situaţia internă din cadrul LG.
În urmă cu doar o săptămână, reprezentanţii LG au declarat că divizia de smartphone-uri va renunţa la ciclul de lansare din prezent, în care fiecare categorie de produse va fi reîmprospătată la distanţă de un an, sugerând că va fi abordată o nouă strategie, care va înlocui modelul precedent atunci când „este nevoie”. Probabil că lansările de noi smartphone-uri LG vor coincide cu apariţia unor noi tehnologii în spaţiul mobil, sau atunci când sunt disponibile componente mai puternice precum chipset-uri sau camere foto mai performante.